söndag 21 oktober 2012

Himlen runt hörnet



ÄNTLIGEN!! Igår kom den tillsammans med den första snön. Snön kom av sig själv men boken fick jag lägga ner lite mer tid och framför allt stress på. Jobbade till halv två, när jag kommer hem en kvart senare står pappa och min 1 månad gamla lillasyster utanför dörren och väntar på mig, skickar in dom i köket medan jag fixar mig, kramades och gosade med lillan lite snabbt och sen skickade jag otrevligt hem dom, skyndade mig till mamma, lånade bilen och tio över två bar det av till staden. Kvart i tre, 15 minuter till stängning, stormar jag in på finaste affären Himlen runt hörnet och utbrister "jag hann!". Lyckan var total när boken var i mina händer och dessutom hade jag en kvart på mig att strosa i affären. Nöjd tjej.

Hur som haver, julboken Vintage by Nina är värd varenda krona. Den är så fin och full av inspiration. Köp köp köp!



2 kommentarer:

  1. Hei snille deg og takk for VELDIG koselig kommentar fra deg:) Jeg bare elsker Nina....kan nesten ikke vente med å få juleboken i hende;) Du nevnte at din mors mann er en kakkelovnsmester...holder han til nær Halden/Strømstad?

    Klem,Hanne

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh vad glad jag blev av din kommentar! Nina är fantastisk och julboken likaså, du kommer inte bli besviken :)

      Jag har kollat upp lite avstånd och det är nästan 100 mil(!) ner till Strömstad, så tyvärr tror jag det är lite långt för ett jobb. Det skulle även bli väldigt dyrt för er, och det vill vi ju inte :) Hoppas du får tag i en kakelugnsmakare snart, för det är ju så mysigt med kakelugnar!

      Ha en bra dag!
      Kram, Malin

      Radera