torsdag 1 november 2012

En försmak av julen

 
Idag har jag haft en stressigt mysig dag i staden. Träffade en väldigt fin vän för en väldigt(!) snabb lunch, det gick på tok för fort för tiden bara flög iväg. Resten av dagen spenderades på Himlen runt hörnet. Den butiken får mitt hjärta att slå ett extra slag varenda gång. Och idag slog det nog minst tre extra slag, för julen har anlänt och det var en så mysig atomsfär och så många fina saker där. Fick med mig en hel del hem faktiskt, bland annat dom här ljusmanschetterna till min nymålade ljusstake. Dessutom var det extra roligt idag för i söndags så vann jag en tävling som Himlen hade på Facebook. Av över 1200(!) deltagare så var jag en av tre vinnare. Så himla roligt eftersom jag aldrig vinner något annars. Ett stort TACK till Therese och Marianne som driver butiken och som drog mitt namn :)
Iallafall, summan av kardemumman är att jag har haft en förträfflig dag och nu myser jag i soffan med nyaste numret av Jeanne d'Arc Living. Fint slut på torsdagen.
 

 
 Förresten, har ni provat Chai-latte nångång? Jag vet att denna dryck inte är någon nyhet, men för mig är den det. JAG ÄR HELT SÅLD!! den smakar som flytande jul, helt ljuvlig.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar